Månadens grejs - the April

Jag veeet, jag veeet. Jag har glömt bort Månadens Grejs, och för det ber jag överjävligt mycket om ursäkt. Men käre gode Cai Lee påminde mig, och som tack för det fick han en länkning. Puss på dig, vännen.

Månadens Grejs - April
Månadens mätmått: Personer-som-fastnat-i-hissen

Månadens Fiilis: överlag mycket att göra, men likaså överlag en lyckad månad. Och efter allt detta myckna görande... Har en viss melankolitet infunnit sig. Sju Personer-som-fastnat-i-hissen av tio.

Månadens duun:  Efter en månads intensivt arbete med såväl tv-program som Omertá II blev båda projekten mer än lyckade, varför jag anser månaden vara "job well done." Åtta Personer-som-fastnat-i-hissen av tio.

Månadens outfit: Maffiautstyrsel, varvat med slackerkläder. Fem Personer-som-fastnat-i-hissen av tio.

Månadens Kulturyttring: Påsken, vappen och The Omertá. Fina grejer! Nio Personer-som-fastnat-i-hissen av tio.

Månadens replik:  Kevin: "Jag pratar till honom på Elviska..."
                                  Tuomas: *med Elvis-röst* "I am the King, adoobidoobido."
                                  -Rolig sekvens under DnD. Elviska ska ju då givetvis vara ALVISKA... Nio Personer-som-fastnat-i-hissen av tio.

Månadens bästa: Vår katt, som tröstade Sandras karaktär under Omertá II. Nio Personer-som-fastnat-i-hissen av tio.

Månadens värsta: Alltför mycket av det dåliga leder till mer dåligt, tyvärr. En Person-som-fastnat-i-hissen av tio.

Totalantalet Personer-som-fastnat-i-hissen: 48. Överlag en ganska så Omertá-inriktad och skol-inriktad månad, tycker ni inte? 

Kommentarer
Postat av: shanrox

Hahahahaha... Nio personer-som-fastnat-i-hissen av tio åt månadens replik. GO Kevin! :D

2009-05-28 @ 15:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback