Mehk

Jag är jävligt trött, men kände liksom att jag BEHÖVDE skriva något - för alla mina läsare, ni vet, ni tiotalet individer som ser vad som händer i PaxY's liv... Så jag tänkte att, hej, en lista är ju gejj.

Har jag..? :

1. Kysst någon ? - Är jag en gråhårig skönsjungande skotsk tant? Nej. Se där, där är svaret.
2. blivit kysst ? - Med tanke på ovanstående fråga: Var denna VERKLIGEN nödvändig? Like, for real?
3. Blivit kramad ? - Jag tenderar att gilla fysisk närvaro.
4. Sjungit ? - På scenen som Einstein i Wasaspexet. Jag sjöng som en kratta, men publiken älskade mig. Som alltid. *dör*
5. känt dig fånig ? - Se ovan.
6. saknat någon ? - Nej. *ljuger*
7. Ljugit ? - *fnittrar hysteriskt*
8. Rökt? - *hr-rmm...* Tja, alla måste ju TESTA, inte sant?
9. Testat droger? - Jodå, jag har provat på Min Anna.
10. Åkt fast av polisen? - Ett antal gånger. Oftast har det inte ens varit mitt fel. Konstigt, vad?

Om mig.. :

1. Jag har aldrig: Öh. Dött, typ?
2. Jag vill testa: Fan vet jag? Giraffer. Det låter som ett bra svar.
3. Jag gillar: Då Anna har sitt hår i munnen. Det ser sött ut. Det, och öl.
4. Jag ogillar: Hycklare.
5. Jag hatar: Men vitto....
6: Jag är trött på: Listor som UPPREPAR SINA FRÅGOR. Perkele.
7: Jag vill ha: Sex. *rebellisk*
8. Jag behöver: Luft?
9. Jag behöver inte: En räkning på typ tuusen euro. DET vore lite sugigt. Peppar, peppar, ta i trä...

Kärlek:

1. Killar eller tjejer?: Anna.
2. Är du kär?: - Med tanke på att jag upprepat en persons namn ett antal gånger i den här listan - JA!
3. Singel/ upptagen?: *suckar* HOMO!
4. Saknar du honom/henne?: Då jag är borta från henne, ja.
5. Vem kysste du sist?: - Min katt, Kimi. Han smakade gödsel.
6. Vem kramade du sist?: Min smula.
7. Längsta förhållande: Alltså, jag KUNDE skriva "det jag har med mig själv, och jag har ännu inte velat skiljas" men jag tror nog det är mitt nuvarande.......
8. Första kyss?: Fan om jag skulle minnas..... På ett lågisdisco, kanske?


Kommentarer
Postat av: diana

Intressant ;) Nu känner man dig lite bättre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback