Hatinlägg om bloggar

*PaxY loggar in på datorn, startar nätet och ser runt*
Två sekunder senare:
"Men.... Meen... Eeeaahh.... Jag hatar alla fucking bloggar!"

Från de som skriver svinlånga kommentarer innehållande endast "LÄSMINEXTRAVANAGNTABLOGGMEDEXTRANAKETFJORTISKÖTT" till de som lägger upp bilder på sin fucking LUNCH till de som skriver på ALLA fucking storblockares fucking inlägg sina fucking "Du är en dum jävla fjortis hoppas du dör din skabbråtta" till de som POLISANMÄLER varandra för att ha KOPIERAT en stil som funnits lika länge som fucking BARBIE för att sedan MISSHANDLA varandra till de som FÖRPESTAR HELA JÄVLA INTERNET MED SIN EXISTENS:

Läs mina läppar: JAG HATAR ER.

Snälla, rara, söta värld. Då jag vaknar imorgon: Kan ni då ha förvandlat alla bloggar till OST?! Tack på förhand, hälsar: Den Där Bittra Farbrorn.

Mental note: Buy more drugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback