Bloggtjändisar-the dokusåpa. Part 2

"En dag i en bloggstjärnas liv."

Scen 1, Dag 1: PaxY har under ljudligt smackande ätit sina döda djur, alltmedan de övriga bloggtjändisarna kvalfyllt sett på.

PaxY: *rapar* "Bwoy, det satt som en spark i vänster pungkula. Nu kan jag nästan stå ut med det här helveteshålet igen."

The-Original-Bloggerskah: "Det här är en mardröm. Det MÅSTE det vara. Snälla, get me the fuck out!"

Den-Där-Ena-Barbien och Hennes-Manliga-Sidekick sitter framför bloggdatorn.

Den-Där-Ena-Barbien: "Asså Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu vad jag har många läsare. Jag har som typ fått 50 miljarder mer bara genom att gå med i Bloggtjändisar-the dokusåpa."

Hennes-Manliga-Sidekick: "Jag får kolla, jag får kolla! ... VAH! Jag har sjunkit NED en placering på bloggtopröv sedan senast! Buhuhuhuhu, mitt liv är värdelöst!" *försöker strypa sig själv med en kvarglömd knackkorv*

Den-Där-Andra-Barbien, som för tillfället fotar sig själv invirad i badhandduk efter duschen, rusar upp och slår frenetiskt på telefonen.

Den-Där-Andra-Barbien: "Hallå?! Hallå?! Alltså, shit, min kompis håller på att dö! Kom hit fort, han är som typ snart död..! Ja, han stryper sig själv!"

Den-Där-Andra-Barbien lägger på.

PaxY: "Nå, kommer ambulansen?"

Den-Där-Andra-Barbien: "Ambulansen? Fan tro'ru? Jag ringde till Aftonbladet, juh!"

Hennes-Manliga-Sidekick: "Grurglurglurgl läsarebloggfester grurgl!"

The-Original-Bloggerskah suckar och går fram och räddar Hennes-Manliga-Sidekick.

Hennes-Manliga-Sidekick: "NEJ! Fan gör du ditt inpälsade gethorn? Skulle jag DÖTT nu skulle jag ju fått minst 9 miljoner läsare via Aftonhoran, och sedan skulle jag fått en INTERNETBEGRAVNINGSPLATS. Jag skulle ha fått mycket mer läsare än den där.... Den där.... DOCKAN!"

Hennes-Manliga-Sidekick pekar frustrerat på Den-Där-Ena-Barbien.

Den-Där-Ena-Barbien:
"Vaffan säger du ditt äppelskal?! Docka för dig va, din kruselutt? Jag ska fan HÄNGA UT DIG så det står härliga till, för jag är fucking KÄNDIS!"

PaxY: "Nej, nu ska vi inte...."

Hennes-Manliga-Sidekick: "GÖR du fan det då, din stureplansluktande mackapär! Tror du jag BRYR mig om dig?"

PaxY: "...bråka, för..."

Den-Där-Ena-Barbien: "ÅH! Det där var den VÄRSTA förolämpningen man kunde säga om mig! DU ÄR INTE LÄNGRE MIN VÄN!"

PaxY: "...den här dokusåpan har ju just börjat, och vi ska..."

Hennes-Manliga-Sidekick: "INTE DU HELLER!!!!111ONE"

PaxY: "....äh, vem bryr sig?"

Den-Där-Ena-Barbien: *viskar* "Vitsi vad det här blir bra MEDIA!"

Hennes-Manliga-Sidekick: *viskar tillbaks* "Jå! Nu får jag säkert typ TUSEN läsare! Tack, bästis!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback