Bloggtjändisar-the dokusåpa. Part 1

Avsnitt 1: "We will overcome, bithces!"

Scen 1, dag 1, I ett rum någonstans i "Citty". Det är första dagen i blogg-huset. Tre stycken bloggtjändisar sitter i en soffa från Gina Tricot medan PaxY, som av okänd orsak warpats in i rummet, porrsurfar på bloggdatorn.


Den-Där-Ena-Barbien: "Asså shit, som typ ba öh."

Hennes-Manliga-Sidekick: "Håller som typ helt med."

PaxY: "Intelligensnivån på den här diskussionen är alarmerande hög för att vara er. Kom igen, diskutera dagens frukost istället, will ya?"

Den-Där-Andra-Barbien: "Asså shit Barbie ett, du stal min line!"

Den-Där-Ena-Barbien: "In yo face, homie."

PaxY: "Snälla, det här är en mardröm. Det MÅSTE vara det. Get me outta this fuckin' place!"

Hennes-Manliga-Sidekick kryper ner i soffan bredvid PaxY.

Hennes-Manliga-Sidekick: "Kommer du ofta hit eller är du bara glad att se mig?"

PaxY: "AAAAAH!"

Dörren öppnas och in träder The-Original-Bloggerskah.

The-Original-Bloggerskah:
"Amen heeej på er, Gu' va kul att få va här, fnizz ;)"

Den-Där-Ena-Barbien: *sniffar i luften* "Känner ni? Det luktar brunkräm här."

Hennes-Manliga-Sidekick: "Ähäh ähäh ähähäh. BRUNKRÄM. Du är så ROLIG, Barbie ett, så ROLIG."

PaxY: *försöker strypa sig själv till döds med en internetsladd*

Den-Där-Andra-Barbien: "Åhnej, rädda honom! Eller ska vi rädda honom? Det kan ju bli en fin youtube-video och ett snyftsnyft-inlägg."

PaxY: "NEJ. Jag vill fucking inte bli något snyftsnyftinlägg! Hellre LEVER jag med er än blir en jävla INTERNETGRAVPLATS."

The-Original-Bloggerskah: "Nu ska vi lugna oss, för min nya livsstilsguide säger att man inte ska vara ledsen, för då blir man inte glad. Ska vi laga mat istället?"

Ljud-från-gatan: "MacDonalds, MacDonalds, MacDonalds!"

Hennes-Manliga-Sidekick: "Ja, det låter bra, för jag är fete-hungrig."

Den-Där-Ena-Barbien: "Låt oss laga en chik sallad med räkor och hasselblattar."

The-Original-Bloggerskah: "Eller en liten supé bestående av jordnötter, gräddfil och GAI-müsli."

Hennes-Manliga-Sidekick: "Ja, och så tar vi FOTON av det och lägger ut det i BLOGGEN. Så får vi typ 10.000 läsare till och så blir DennisM sur på oss."

PaxY: *suckar, ställer sig i köket och börjar steka korv*

Den-Där-Andra-Barbien: *sniffar i luften* "Vad är det där för stank? Det luktar vidbränt djur."

PaxY: "Det här, kära ni, är Finlands nationalrätt. Döda grisar inpackade i tajt skinn. Smakar mumma tillsammans med Turun sinappi."

The-Original-Bloggerskah: "IIIIIIK! Icke-poppis maträtt! Jag som är allergisk mot sådana!" *svimmar*



Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHAH jag skrattar så jag kiknar älskling:)

helt slående likt gubben:)



xx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback