PaxY-nytt

Idag fick jag ännu en inblick i vilket glamouröst yrke jag valt. Igår bestämde jag mig för att delta som statist i inspelningen av RockFuels nya musikvideo, där jag fick den fabulösa rollen som mentalpatient... Skitkul att se  hur en musikvideoinspelning gick till, dock.


Ungefär så här såg jag ut som psykfall. Notera sminket och den galna blicken.

Nå, ikväll är det då dags för dagens andra stora musikevenemang. Som drabbats av lite skandaler. Kan tänka mig att det inte är så kul för programvärdarna att skrika "Hey Europe how you doing" och mötas av ett "bu" från all världens gay-aktivister? Kul att se att yttrandefriheten är så välutvecklad i Ryssland. Verkligen....

Och som "light news story" har vår katt för första gången fått ta en promenad utomhus.

Det var allt för PaxY-nytt för idag, hoppas ni inte dog av tråkighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback