Pampas 2009: Ögonblicksbilder

Tisdag kväll, Ollis:
Deea: "Jag cyklar nog gärna hem, vet ni, men någon SKÖT SÖNDER MITT BAKDÄCK just."
Jag: "Sköt någon sönder ditt bakdäck?"
Deea: "Jaa! Jag cyklade helt fredligt då bakdäcket plötsligt bara small till!"
Jag: "Säkert någon sniper uppe på Rewell center-taket."

Torsdag kväll, Pre-Pampas sitzen

Kaveri: "Vem fan har skrivit 'varattu' på bordsduken?"
Jag: "Det var jag, så ingen skulle ta våra platser."
Kaveri 2: "Men vaföri skreiv int du 'Opptäjji'?" (upptaget, red. anm.)
Jag: "Vet int. Men, se här: Jag skrev det där UPP OCH NER!" *pekar på andra sidan bordet*
Kaveri: "Ja, det ser ut precis som det du inte skrev upp och ner..."

Fredag kväll, Fontana:

Calle: "Jag vill ha något att dricka. Något som släcker törsten."
Emmi: "Vatten."
Jag: "Öl."
Calle: "Haha, fyllo!"

Följande diskussionsuttag visar aningen på hur Pampas 2009 såg ut, och fungerar även som bokslut på det (möjligen) sista Pampas jag någonsin var på. Ifall citaten inte är 100% korrekta ber jag hövligen om ursäkt.

Kommentarer
Postat av: emmi

hehe:) diskussionen var nog helt rätt, fast du kastade om oss. Det var Calle som törstade efter nåt drickbart:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback