Månadens grejs - Februari

Även om jag i min andra blogg härjade åt sådana som uppdaterar sin blogg varje dag utan att skriva ett skit skall jag göra lite samma sak, här. Oh-effing-well.

MÅNADENS GREJS-listan!
Månadens mätmått: Män-som-heter-Klas.

Månadens Fiilis: Huh? Vilken månad? På ett vis rände dagarna iväg, medan de på ett anat var helt überslöa.  Nåja. Fem män-som-heter-Klas av tio.
Månadens duun: Jag SKULLE kunna säga "skolanääh" och "Omertáah," men det gör jag inte.  Istället säger jag "jobbet med planerandet av Annas bok." Åtta män-som-heter-Klas av tio.
Månadens outfit: *stönar åt sin egen idioti att ta med en mode-kategori* NAKEN!!! Inga jävla män som heter Klas!
Månadens Kulturyttring: Fastlaskiainen, med den efterföljande krabbisen. Om inte det var kultur så vete fåglarna. Åtta män-som-heter-Klas av tio.
Månadens replik:  "Jonas hår kommer att stå lite mer upp än vad det brukar."
Guntta, om klassens superba ljudediterings-kunskaper. Jonas är, för övrigt, vår lärare i radio- och tv-teknik. Sex män-som-heter-Klas av tio.
Månadens bästa: *tänker så det knarkar* Snön? Int' vet jag. En man-som-heter-Klas av tio.
Månadens värsta: Annas sjuka näsa. Fem män-som-heter-Klas av tio.

Totalantalet Snöbollar-I-Helvetet: 33! *kommentar om listan, vädret,  livet och allting som slutar med "nu ska ja ga o dåka."*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback