Oh, crap

Jag vet, jag vet. "Aldrig mer" och allt det där. Efter helgens eskapader, med spexproduktion och liknande, hade jag världens krabbis. Viss panik erfors på måndag eftermiddag då den inte verkade ha släppt, då ännu. Så kom tisdagen, och med den alla studerandes högtidsdag - fastlaskiainen! Innerst inne tänkte jag "aldrig mer" och höll helgen i heligt minne. Men, tji fick jag. Klockan tre stod jag i pulkka-backen och drack vin, som den borgare jag är. Long story short - Vi var ute hela natten, jag vaknade klockan 9 och borde ha varit i skolan redan. Krabbis, jaffa-dag och huvudvärk, hela köret. Aldrig mer? Nej, för nu skall tydligen klassen samlas på O'malleys ikväll för att drickaa öl med läraren. Why, God, why?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback