"DU ÄR DUMPAD, HAHA!" *signaturmelodi*

Hittade det här ute på nätets vida gömmor, och som det journalistyngel jag låtsas vara ska jag ge en kommentar. NRJ är ju förvisso en underhållningsradio, varför de stora samhälleliga sakerna inte får lika stor vikt och inslag som detta kan förekomma, men änd...

*skruvar sig lite* Fuck it.

Om inte ovanstående inslag var ett skämt har ni slutligen gjort det. Fått mig att tappa tron på mänskligheten. Jag kan ju förvisso göra som de flesta kommentatorerna och skrika ut min vanmakt i versaler, men på riktigt, ni förstår nog vad jag menar då jag säger att det där var det fucking värsta jag någonsin hört. Man kan ju också fråga sig hur fa-an man kan göra så där, men med tanke på de medverkandes (inte killens, då) IQ-kvot skulle svaret nog bli ett gutturalt "höh?"

En fråga, bara. Jag vet att NRJ (som sagt) är en underhållningsradio, men PASSAR det sig verkligen att GLATT utbrista "du har blivit dumpad?" Verkligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback