Suck my dick, gulis all over again

Med en tacksamhetens tanke riktad till de vänliga människor på medialinjen som vigde denna dag åt "tid för övningsuppgifter" skriver jag följande inlägg.

Hej, alla. Igår var det då gulnäbbsintagning. Eller nollning, eller vad det nu kallas i Svea rike.

Efter att vi flitiga studerande slutfört dagens studier, drog vi på oss den blåa halaren och drog ut på stan, för att dra i oss kopiösa mängder sprit och slutligen dra oss hemåt. Ett och annat uselt skämt drogs också under kvällens lopp, vill jag dra mig till minnes.

Kvällen kan kort och gott summeras på följande vis: Trots att Aftonbladet stundvis vill få läsarna att tro att "nollningarna" är fruktansvärt förnedrande var denna upplaga i alla fall kul. Såväl vi som gulisarna njöt, och trots att jag och ett antal vänner överfölls av två stycken överförfriskade f.d. fängelsekunder hade vi riktigt kul. Dagens brist på pengar och smak i munnen är ett ganska bra bevis på detta.

Kommentarer
Postat av: Ingeborg

Verkligen. Skitbra helg, och det verkar som om du också haft det kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback