Hej, dagboken

Lång tid ingen sjö, som de säger i staterna. Eder lilla PwaxY-BwoY har, under en sommar som enligt samtliga vetenskapligt vedertagna definitioner på sommar inte kan kallas en sådan, upplevt något av en skrivkramp. Jag, som varande ord-masturberare i skriftlig form har inte lyckats formulera ett enda vettigt och konstruktivt inlägg (åh, och bloggande är ju SÅ vettigt och konstruktivt) varför tiden mellan inläggen blivit någorlunda lång. Nu skall då detta förhoppningsvis ändras, för i annat fall ligger jag nog ganska brunt till angående min utbildning.

Japp. Nu har jag ÄNTLIGEN med stora bokstäver börjat studera media. Whoppdi-bloody-fucking-do. Hittills (åh, efter den tredje dagen...) är allt såsom jag väntat mig. Intensiva studier varvas med god samvaro och ett och annat skratt. Man har ju till och med hunnit med en sitz, hujedamig.

Vad kan man mera säga? Jag KUNDE ju kommentera Georgien-krisen, men då jag anar hyckleri från så många parters sida i det fallet vägrar jag uttala mig. Jag kunde konstatera att Vasa ser helt likadant ut som förrut, och större lär det inte bli. Jag kunde till och med uttala mig lite om min *nnk* "sommar" och i bästa lågstadie-uppsats-stil berätta om vad jag gjort.

Detta orkar jag dock inte, varför jag bara säger som så:
I can haz Georgia?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback