The bloggar:

Det har gått inflation i mina bloggar. För tillfället har jag följande:

a) Denna lilla blogg, vilken jag hävdar är min "offentliga" sådana. (Borde städa upp i den, insåg jag dessutom.)
b)
Aftonkladdet.fi, min nyhetsparodi-blogg. Även om den inte blivit uppdaterad på en tid finns den ännu, och skall snart göra sitt storartade intåg på mediemarknaden än en gång. Vänta ni bara...
c) Papper-bloggen. Detta är min nyaste sådana, och från första början tänkte jag ha den som en "jag från andra sidan"-blogg (tack emmi för den idén) men ångrade mig.  

Därför, kära vänner: Papper-bloggen skall bli min serieblogg! Jag låtsas ju vara rolig ibland, och tar ibland ut min komiska ådra i form av serier. Så att tjohej, med ens verkar mitt internet-liv vara mycket mer ordnat!

Kommentarer
Postat av: emmi

varsågod till den idén bara:)

Postat av: mikaelam

Kika in i min blogg & anmäl dig till tävlingen!



I potten; Ett jätte fint halsband ifrån Puss.se =)

2008-10-07 @ 12:22:51
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback