Obama förhandlar med terrorister!

Jag upphör aldrig att förvånas.

Jag surfade som vanligt runt på nätet, då jag kom över uttalandet att en "kristen" amerikansk medborgare inte ville se Obama som president i USA, då han enligt en källa ville förhandla med terrorister. Detta skulle då vara dunderhemskt.

Som, typ, varför förhandla med dom när man kan spränga dom i luften, eller vad tänkte denne "kristne" medborgare?

För nog MÅSTE det väl vara så att det är bättre på alla sätt och vis - ja, till och med mer KRISTET att försöka komma överens med fienden istället för att döda dom, inte sant? Vi vet ju vad Kriget mot Terrorismen fört med sig. Varför då inte prova på... Jag vet inte, "freden med terrorismen?"

Men det är ju så jäkla amerikanskt att säga att "vi underhandlar inte med fiender!" Det, och barnsligt. På riktigt, är inte det där landet världens största cry-baby? "Jag får inte som jag vill, så då ligger jag här och sparkar och underhandlar inte med terrorister. Buääää..."

Valvaka imorgon, klockan fyra på natten. Morjens...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback