Work it, baby, work it!

Ack vad jag älskar skolarbete. Själva känslan av att sitta stilla på sin röv hela dagen, alltmedan man frenetiskt försöker läsa massivt akademiska satanihelvete-avhandlingar eller skriva för sitt liv, är oslagbar. I detta skede av utbildningen är det inte bara en, utan två uppsatser jag skall ha skrivna; varav den ena är skitviktig och den andra, som förvisso bara är en övning, nog är minst lika viktig den. Halledudane mig om jag inte får den gjord.

Förutom detta har jag ett antal skolarbeten på hälft. Statistikuppgifter, engelskauppgifter, kriminalpolitikupps... Åh, ursäkta mig, det är ju TRE uppsatser jag har kvar! Dumma mig!

Gotta love dis crap.

Kommentarer
Postat av: Ingeborg

Hehe, jasså så kanske det var. Ja, det där låter ju inte kul! Verkar bara som om du jobbar med uppsatser där! Vad pluggar du?

Jo, kattbebisar är helt sjukt söta. Jag är typ beroende av att titta på dem, på nåt konstigt sätt!

Postat av: mysanlover

Ja... Studielivet är det bästa vi nånsin kommer att vara med om. Minus studierna då förstås.

2008-03-11 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback