Semester

Sådärja, då har PaxY-BwoY fått semester, sådär riktigt på riktigt. Nu sitter jag här hemma och fjärtar och stirrar i taket, som min småkusin så passligt uttryckte det - det vill säga, från att ha haft massor att göra har min to-do-list plötsligt krympt avsevärt.

Nå, helt utan att göra är jag ju ändå inte. I helgen är det ju världens lajbans i staden där jag bor (Vasa) då det årligen återkommande fenomenet Rockperry slår upp sina portar. Rockfestivaler är morjens. Sedan kommer ju årets storlajv, och jag har ännu inte alla grejor klara. Så saker att göra har jag allt.

Ja, sedan så underkändes min bil i besiktningen. Igen. Så nog fan har jag att göra där, i alla fall. Och 20 euro skall de ha, besiktningsmännen, för att se att jag fixat en stötdämpare. Nå, bättre än ifjol, iallafall, då de skulle ha 14 euro för att se att jag bytt däck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback