Nytt år, nya tår...

Se på satan, här har jag helt sonika glömt bort mina onlajn-förpliktelser (jaha) och inte skrivit min blogg på skitlänge (och vem bryr sig). Men jag skyller på julledigheten. Det finns inget som går upp emot överdosering av skinka för att skaka musten ur en.

Jao. Nytt år var det nu då, tydligen. Som brukligt borde man ju - om man vill vara riktigt hipp och in och stureplanig - kommentera dels det gamla året, och dels se framåt. Helt bör man ha kommit till djup insikt och yttra livsvisdomar alltmedan skitnödig musik spelar i bakgrunden.

2007 var - ursäkta att göra er besvikna - ett riktigt ok år. Många saker som jag tänkt göra blev inte av, medan andra igen blev det. Någon desto djupare själsomstörtande omg-jag-är-världens-frälsare-insikt har jag inte fått uppenbarad för mig. 2008 kan bli ett helt ok år. Jag har många saker planerade, i alla fall. I bästa fall skiter sig bara hälften.

Se det här som min nyårskrönika.

Humör: Gash-vad-klockan-är-mycket-jag-vill-sova-nu.
Musik: Sabaton - Primo Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback