Jag, ett datageni?

Nu kommer återigen ett kort inlägg, även om jag hade tänkt ut världens bästa argumenterande text igår natt. Den var lång, cyniskt bitter, ofattbart elak, välsammanhängande OCH den tog upp ett allvarligt socialt problem. Jag har nu såväl glömt bort hur texten löd som insett att jag är svårt yrkesskadad. Dessutom låg jag sömnlös större delen av natten, varför jag antar att jag borde ta ett par dagar ledigt.

Hur som helst. Orsaken till att jag skriver idag är att jag installerade ett litet spel idag. Frets on Fire, någon sorts Guitar Hero-klon för de fattiga. Spelet fungerade givetvis inte, och då det dök upp en liten varningsruta som pep något om WINNT började jag ganska snabbt tänka "...shit..." Mina farhågor besannades (?) då jag snabbt insåg att jag i princip har 2/3 mer diskutrymme nu EFTER att jag installerade ett litet spel, än vad jag hade tidigare. Så, om någon mot all förmodan kan förklara exakt vad som har hänt här är jag mycket tacksam.

Någon annan som har problem med datorerna är tydligen den förnäma föreningen
NDE. It's a shame.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback