If Tomorrow never comes

Fråga inte mig varför jag valde att ha en rubrik som denna, då jag varken känner mig särskilt deprimerad eller har planer på att hastigt avlida och därtill sjunga en sång om företeelsen, men i min sinnessjukt trötta hjärna lät den såväl passande som ytterst melohumoristisk. Melohumoristisk är sedan ett ord som jag inte heller tror existerar, men sånt är livet, antar jag.

Jo att, ikväll/inatt borde jag läsa på tungrodd litteratur till min kandidatexamen, men in the words of the great pampesic poet: Orkah, vitto. Trots att jag sitter här med energidrycker håller mina ögonlock på att göra revolt mot resten av min kropp. För tillfället planerar de att ta över syncentrat meddelst erövring av ögongloben. Mina ögonlock är ena fiffiga små djävlar.

Övrigt, då? Imorgon ska jag supa. Det är tydligen studentfest, och sånt är ju alltid kul. Sen så har spexet sparkat igång, och det kan bli helt kul.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback