Länge sedan sist

Det verkar som om jag inte uppfyllt mina online-plikter på sistone. Bloggen har legat orörd i en månad, underbart. Nå, har man fullt (hick) upp så har man.

Jullov då, äntligen. Inte en minut för tidigt. Samtidigt undrar jag vart hösten har tagit vägen. Medieutbildningen är rasande kul, och visst går tiden i rasande takt. Den berömda mediestressen höll sig borta hela hösten men inföll de senaste två veckorna.

Jag kunde inte ana att det skulle ta på SÅ mycket att göra film. Vi arbetade till sent på kvällarna med filmningen, och i klippningsskedet satt vi långt om länge och bannades i saknade bilder och vår egen dumdristighet i filmningsskedet. Men en film blev det, sanna mina ord. "Grisarnas Planet" är typ den bästa Pampone-leffan ever, och så fort den komme rpå youtube ska jag posta den här.

Så, glad jul på er, grisar! I morgon smäller det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback