Kan du förstå mig, förstår jag dig...

Kan du förstå mig, förstår jag dig. Hur väl stämmer detta inte, med tanke på vad som händer i vår värld? Lyssnade på The Unforgiven II idag, och medan raketerna smäller kring mig vet jag att det smäller annorstädes också. På ett betydligt mer dödligt sätt.

What I've felt, what I've known 
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you....

En aningen vemodig känsla har man, denna nyårsafton. Jag vill trots allt önska er
ett gott nytt år 2009, och fortsätter lyssna på musiken. Och fortsätter hoppas.

What I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there, 'cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback