Förlåt mig, allihopa...

BRUKAR DU :

Titta på dig själv i spegeln: Det händer. Speciellt när jag sminkar mig eller fönar mitt hår.
Gnälla: Jag är mästare på det. Speciellt genom bloggar.
Skrika: HUR KAN NI TRO NÅ'T SÅNT??!
Sova: Så gott som varje natt, jo.
Ha ångest: Tack, jag försöker sluta.
Skada dig själv med flit: Räknas alkoholintag?
Ta mediciner du inte borde ta: Räknas den där gången i militärn, då jag blev hög på allergimedicin?
Vilja dö: Varför ha bråttom, som mamma alltid säger.
Drömma mardrömmar: Nej, jag har andra saker att göra på natten.
Drömma sexdrömmar: Detta är bland annat en av de sakerna... *kåtslag*
Ta droger: Räknas alkohol och den där gången i milin?
Försöka vara annorlunda: Definiera dels annorlunda och dels "annorlunda än VAD?"
Klä dig i svart: Ibland. Har detta någon sexuell betydelse, egentligen? Det är väl bara en färg?
Gå till kyrkan: Faktiskt, ja.
Gå i skolan: Då jag kan, orkar och vill.
Röka: *hostar*
Ha sex: Det händer väl, sa flickon.
Ljuga: Nej. *skenheligt flin*
Hata folk: Någon gång har det hänt. Inte längre, dock.
Lita på folk: Nej. De där jävlarna är bara ute efter att ta en!

VEM :

Saknar du: Ingen vid just detta tillfälle.
Vill du döda: Ingen just nu, fniss.
Rörde dig sist: Anna.
Vill du slå: Jag tycker inte om att slåss. Jag finner andra metoder för att fullkomligt bryta ned någons psyke.
Kysste dig sist: Anna!
Vill du kittla: Anna. [två sekunder senare] sådär ja, next question!
Kramade du sist: Anna.
Vill du prata med: Väggen. Den lyssnar.
Skrek du på sist: Det, tror jag, är inget som behöver sägas.
Vill du vara som: Mig själv. *egotripp*
Sårade dig sist: Jag tror inte att detta heller behöver sägas högt.
Vill du bli galet full med: Alla som är i närheten av mig en krogkväll.
Gjorde dig riktigt glad senast: Hökis och hans underbara testikel-skämt.
Fick du sms från senast: Mamma.
Ringde dig senast: Ludde.
Är vackrast på jorden: Anna.

(Spontan kommentar: Giud i himelin vad tråkig del av listan. Vem fan är intresserad av att veta vem jag gökat med senast, och liknande?)

HAR DU :

För många vänner: *gapskratt*
Tvångstankar: Japp. *slår skallen blodig sjungandes Hava Nagila*
Någon annan psykisk sjukdom: Inte såvitt jag vet, nej. *annan röst* Jodå, det har du.
Någon fysisk sjukdom: Jag brukar ibland få en liten släng av apartheid.
Någon skada: Jag bröt nyckelbenet som typ 7 - åring, då jag välte med min cykel. Nej, den hade inte stödhjul.
Färgat håret: Nej, jag gillar mitt råttfärgade trassel.
Brutit några ben: Läs ovan.
Några piercings: Jag hatar nålar, så nej. Däremot har jag inga problem med tatueringsnålen.
Egen dator: Japp. Gud vad jag känner mig classy!
Bra självförtroende: Jag försöker intala mig själv att jag inte är så skit som jag tror.
Kysst någon: Japp.
Haft sex: Japp.
Köpt kondomer: Japp. Jag är ännu inte redo att dela mitt DNA med världen.
Tagit nakenbilder: Räknas den där ena porrleffan?
Sagt jag älskar dig till någon idag: Har jag det, sötis?
Bjudit ut någon: Japp.
Varit kär: Duh!
Dumpat någon: Nej, jag gillar inte sånt.
Blivit dumpad: Jo, jag gillar inte sånt.
Velat vara otrogen: Som alla spexare vet är jag en trogen man.
Varit otrogen: Se ovanstående svar.
Stulit någonting: Faktiskt, som trubblad ungdom stal jag ett spel-ish från Veikars boden.
Lämnat landet: Jag gillar att resa, jo. Men min ansökan om politisk asyl togs inte emot i Norge.
Rymt hemifrån: Jag försökte. Men morsan övertygade mig med pannkaka. (Jag var 4 år gammal.)
Tuttat eld på nått: Typ, fyrverkerier?
Gjort något olagligt: Jag stal ju det där spel-ishet.

HUR :

Svarar du i telefonen: Alltifrån "hej" till "Palosaaren palokunta?"
Fördriver du tiden: Runk... Jag menar, dator och teater?
Mycket pengar har du: Inte tillräckligt.
Tjänar du pengar: Det händer. Jag har bland annat varit på gatan sedan september månad. .... Jag menar, jag KÖRDE på gatan sedan september månad.
Bäddar du sängen: Inte så ofta som det skulle behövas.
Ofta diskar du: -"-
Ofta städar du: -"-
Många stör du dig på: ... Ursäkta, den inkorrekta frågeställningen fick mig att tappa målföret.
Ofta träffar du din familj: Så ofta jag kan.

TROR DU :

Att du kommer bli något: Gud förbjude, i detta Jante-lagens land.
På rymdvarelser: Menar ni små bakterier i rymden som kanske eller kanske inte överlever på en jävla sten? Eller menar ni Wookies?
Att folk tycker om dig: Jag tar gärna emot bevis på min tes.
På ett liv efter detta: Japp, det gör jag.
Att fiskar kan tänka: Ursäkta mig, men jag är inte så förtjust i tanken på att min sill en gång tänkte "Men see vilken smaskig mask... AJ!"
Att du kommer leva länge: Varför ha bråttom, som jag sade tidigare?

VÄLJ :

Katt eller hund: Fiskar.
Vit eller svart: Jag är oskuldig!
Varmt eller kallt: Sommar.
Vatten eller land: Sjö.
Sex eller kyssar: Det ena utesluter inte det andra.
Telefon eller internet: Jag är en internet-knarkare.
Musik eller tystnad: Enjoy the silence
Bok eller film: Steve Lindberg
Leva eller dö: Jaa, det är frågan...

Kommentarer
Postat av: mysanlover

Det skulle ju vara intressantare läsning om du knullat runt mera. På konstiga platser, med konstiga tillbehör. Med folk man kände. Mål inför nästa lista? Annars är du ju tråkig och får inga poäng.

2008-04-24 @ 22:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback