På sommaren ska det vara kort-kort

Godkväll alla. Er lilla PaxY mår uttalat skit idag, varför inlägget kommer att bli kort. Kalla det en teaser för kommande längre inlägg.

Helgen. Malax tissar OY, som gullique sa. Lajvet Malatassaray var för min del helt otroligt lyckat - jag var ett med min roll, den goda magikern Alekse, och jag trivdes som fisken i vattnet. Sen blev jag magsjuk. Hoppas min magi-bota börjar funka snart igen. Jag har försökt nu ett par gånger utan resultat.

Nå. Det jag egentligen tänkte peta på lite var
detta. Varför gör inga politiker något åt detta problem? Jag höll ju på att sätta kaffet i vrångstrupen. Fy fan, tänk er, att sådär många blir fast där du bor!

Nu är det dags för mig att kasta upp lite. Godkväll på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback