Kära anonyma debattörer...

Jag hatar er.

Ni tror att ni i och med den relativa anonymitet internet bereder eder kan fälla vilka kommentarer ni än vill. Ni tror att ni sätter er över de varelser eller händelser era kommentarer berör. Guess what? Det gör ni INTE L0l.

Jag har här två pinfärska exempel att beta av. En bekant körde nyligen ihjäl sig. Mycket tragiskt. Nå, tror ni då fan inte att jag, meddelst det mångtusenhövdade odjuret Netikka, fångar in följande kommentarer från Vasabladets hemsida? "Rattfyllerister borde sättas i koncentrationsläger", "Ditt klåp", och så vidare?

Vidare. Aftonhora... hrm, AFTONBLADET idag. Debatten rasar villt om hur det kommer att gå i sverige då de som drabbats av utbrändhet råkar ut för hårdare gallring. I typisk skvallertidningsstil har de ju skrapat ihop en livshistoria av en utbränd kvinna. Nå, tror ni då fan inte att någon wannabe-"jag-vet-bäst-för-jag-heter-dr.PIHL" - psykolog STARKT kritiserar hennes sjukdomstillstånd? Det absolut mysigaste var ju att den där satans man-horan i slutet av alltihop sade något i stil med: "Du har ditt människovärde, men jag arbetar, och det gör inte du, varför ditt MEDBORGARVÄRDE..."

Allvarligt talat. Vad FITTAN tror ni att ni är för människor?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback