Long time no see, världen!

Sådär kan det gå. När man är flitig som en myra och arbetar så petrekeles med alla sina uppgifter glömmer man ganska lätt bort sina online-plikter. Så. PaxY's to the MaxY's blogg har stått stilla en tid nu. Vad har hänt på sistone då, som tagit sådan tid?

Nå, först och främst skolarbetet, givetvis. Har sluppit in på massmedia-utbildning, och arbetar för att få ihop studiepoäng och liknande. Sen är det ju styrelsearbete och sådant, också. Har haft fullt upp på den punkten.

Sommarjobb, då... Nå, jag har inget sådant. Jag har sökt till typ 15 platser, och överallt säger de "tyvärr, du får inget jobb hos oss!" Sen klagar folk på att ungdomar inte arbetar...

Mellan varven försöker jag umgås så mycket som möjligt med min lilla älskling. Det är alltså mitt liv i ett nötskal, just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback